رودلاگ

جریانی همچون رود بر بستر وبلاگ، از زمستان 81 ، باربد شمس

رودلاگ

جریانی همچون رود بر بستر وبلاگ، از زمستان 81 ، باربد شمس

فاضلاب تاریخ معاصر ایران

آدمهایی دو رویی نظیر سید ابراهیم الکی (نبوی) هستند که حال آدم را از هر چی اپوزیسیون است به هم میزنند. نمونه های این شغالان در پوست میش کم نیستند: عباس عبدی، سعید حجاریان ، محسن مخملباف و صدها تن از این لجنها که ملت را به رذیلانه ترین وضعی به بازی گرفتند. چهره هایی که سالهای ۵۹ و ۶۰ آنها نهایت یک کارنامه سیاه است و امروز با بازی گرفتن احساسات پاک جوانهای خام به رقص بالماسکه ای جدید ادامه می دهند.این ها فاضلابهای تاریخ معاصر ایرانند.اگر روزی قدرت بازیچه دست امثال اینها شود من آن روز با چراغ به دنبال جمهوری اسلامی خواهم گشت.
باربد شمس
نظرات 6 + ارسال نظر
فهرست کاربران بلاگ اسکای جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:54 ب.ظ http://listofuser.blogsky.com

سلام
اگر می خواهید وبلاگ خود را در فهرست کاربران معرفی کنیدبه وبلاگ فوق سر بزنید
موفق باشید

محمد شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:22 ق.ظ http://daftarekhaterat.persianblog.com

کیه که اینها رو ندونه.ولی جدا از قضاوتی که در مورد یک فرد آدم میتونه داشته باشه این اجازه رو داره که درمورد حرفهاش قضاوت متفاوتی داشته باشه. حرفهای قشنگ یک انسان مثلا مزخرف قشنگ نیست؟

ققنوس شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:11 ب.ظ http://lord.blogsky.com

ای بابا ... پس ما به ساز کی برقصیم !!؟

این مرد شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 03:49 ب.ظ http://dirpaa.persianblog.com/

باربد عزیز!
" انقلاب فرزندان خود را می‌خورد "
شاید جمله‌ی بالا رو قبلا هم شنیده باشی. جمله‌ای که در مورد اکثر انقلاب‌های تاریخ بشری صدق کرده.
این که الان در مملکت ما چنان قحط‌الرجال حکم‌فرماست که ملت مجبورن دست به دامن امسال عبدی و حجاریان و گنجی و ... بشن، نتیچه سوءرفتارهای قبلی خود این ملت با جمعی از بهترین و خردمندترین فرزندان خودشه! وقتی در اوایل انقلاب و با پیروی کورکورانه از یه عده آخوند بی‌سواد و بدتر از اون، بی‌شعور، دست به تصفیه و کنار زدن فرزندان فرهیخته‌مون زدیم، می‌بایست به این فکر هم می‌افتادیم که در چنین روز به چنین بلایی دچار خواهیم شد.
البته هنوز هم دیر نشده. حداقل اون عده قلیلی که هنوز برامون موندن رو نگهداریم. یا بهتر از اون، یه عده دیگه رو پرورش بدیم برای آینده!

پهلوان پنبه چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:31 ب.ظ

از خواندن متن شما کاملا متاسفم شدم هیچ فکر نمی کردم یک مرید مولانا این چنین دست به توهین علیه کسانی بزند که عمر ونام وننگ خود را در گرو اصلاح این مملکت گذاشته اند. راستی دوست من تا بحال کسی از فاصله ۲ متری به سمت شقیقه شما هدف رفته است؟ آیا هیچ تصوری از زندان انفرادی در ذهن شما نقش بسته است؟ شده است که در روزنامه کیهان به مادر شما نسبت روابط نامشروع بدهند؟ شایدا خوره آلزایمر حافظه تاریخی مارا به این روز انداخته است. قصد تقدیس هیچ کدام از اینها را ندارم.....که من هم معتقد به نقد یا بقول دریدا شالوده شکنی ام ......اما و هزار اما که نقد را ادبی دیگر است. نقد صوفی نه همه صافی بی غش باشد ای بسا خرقه که موجب آتش باشد.....

‌بیتا شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:30 ب.ظ http://azdel-taghalam.persianblog.com

سلام قالب جدید مبارک موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد